//S N D
Tragedi 31 Januari
Saturday, 4 February 2012 | 05:09 | 0 comments





hello and assalamualaikum.
kali ni aku tanak wat entry pasal tip-2 BERCINTA 
bab kali ni aku nak tulis entry pasal tragedi 31 Januari yang lepas...
time tu ada la sebuah latihan sukan .. latihan je pon bkn ari sukan pon. ^^.
jam tepat menunjukkan 4.45 ptg..#cewah mcm crita dlm buku plak..
sorang demi sorang nama dipanggilkan untuk diambil 
kedatangan ..tiba-tiba...
jeng-jeng-jeng
nama Mr.S dipanggilkan..
korang mesti ingat mcm ni kan #ala biasa latu ,kecoh la minah ni..
opps baca dulu bgi abis pastu baru komen k..
apabila nama Mr.S dipanggilkan..
  nak tau ta spa yg angkat tngan ?
wow ad amoi ni tetiba angkat tngan tnpa rasa MALU!
atoto spa yg ta PANAS ngn perangai dia tu.
wahai amoi :aku tau la yg awok tu CANTIK,
tpi agak-2 la nk kcau Boy aku..
tpi kan..
aku mmg tabik ar ngn awok 
bab awok pandai cover-2 ..ta la nmpak nk ambil nama sngat
ok t bla nma Mr.S dipanggilkan,biar aku je yg angkt tngn k.
tngn  awok just angkat time nma awok je k..
ta pyah nk angkt tngn untuk orng lain..
bab orng lain masih mampu untuk angkat tangan..
klau awok baik hati sngt nk tolong angkt tngn,
awok tolong angkt tngn untuk aku,
senang skit aku tayah nk angkat tngn ..
tpi...
aku nk bgi AMARAN at awok
JANGAN ULANGI PERANGAI BAIK HATI AWOK TU..
ok la smpai disini sja crita aku ..
pasni nk p belasah amoi tu..haha just joke...
k bai...



Older Post | Newer Post
Say HI !


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.
Contact Me: Twitter | Facebook

Status : HAPPY BIRTHDAY SAYANG ! ^3^


Navigations ~~

Owner Link Tales


Walkie Talkie
NO PROMOTING
DO NOT USE ANY BADWORDS
MAKE SURE YOUR URL IS CORRECT


Followers

'

Credit
Skin By Ieyda
Basecode Cikin
Edited By Dilailo
Welcome to my blog ! Follow me? | Dashboard