//S N D
Belajar Kawal Perasaan Daripada Sang Arjuna .
Thursday 3 May 2012 | 08:28 | 0 comments




hello and assalamualaikum..sory sebab dah lama Dilailo tak update blog..bukan nya apa Dilailo sibuk dengan sekolah tadak masa nak update blog . al-maklum laa PMR candicates laa kata kan -.- thanks pada yang dah visit blog Dilailo and sorry sebab tak berpeluang nak visit blog korang balik tapi hari ni Dilailo ada tip baru yang Dilailo nak kongsikan, so meh la baca ramai-ramai :D


1-lelaki tak pernah rasa simpati pada diri mereka sendiri.kalau mereka putus cinta,tidak pernah terbawa-bawa   dan bila bertemu kawan,bertanyakan teman wanitanya dengan selamba mereka jawab "oh,aku ngan dia dah  putus."kemudian mereka berlalu pergi minum teh tarik.berlainan pula dengan gadis.meraka lebih suka menjawab, "tolong,jangan tanya pasal mamat sengal tu lagi !"

2-lelaki melihat masalah utama ialah kehidupan mereka.bagaimana nak teruskan kehidupan,nak cari kerja dan sebagainya biarpun hubungan cinta suda putus.gadis lebih memikirkan 'hubungan percintaan' mereka yang terputus dan kenapa harus jadi begitu !

3-Pada lelaki,ada teman wanita adalah satu bonus.Gadis pula merasakan mesti ada teman lelaki,atau tidak,hidup mereka tidak lengkap.contohnya kalau mahu ke mana-mana tiada berteman.

4-Tanpa teman wanita,lelaki memikirkan tentang kerjaya,sukan,keluar dengan teman dan mendengar muzik bagi memenuhi masa mereka.

5-Bila putus cinta,lelaki anggap gadis itu tidak sesuai untuknya dan dia tinggalkan gadis itu untuk mencari gadis yang lain.

6-Lelaki berani bersumpah yang meraka tidak kecewa ditinggalkan teman wanita,walhal mereka sebenarnya sedih dan terluka.

7-Lelaki tidak menangis macam budak kecik kerana meraka tidak pernah bersimpati pada perasaan.

8-Lelaki tidak menganggap putus cinta satu trauma atau sejarah,sebaliknya gadis merasakan ia trauma dalam hidup meraka.

9-Lelaki akan cuba mengawal dari gugurnya air mata hanya kerana mahu mempertahankan keegoannya terutama dihadapan orang yang di sayanginya.


Older Post | Newer Post
Say HI !


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.
Contact Me: Twitter | Facebook

Status : HAPPY BIRTHDAY SAYANG ! ^3^


Navigations ~~

Owner Link Tales


Walkie Talkie
NO PROMOTING
DO NOT USE ANY BADWORDS
MAKE SURE YOUR URL IS CORRECT


Followers

'

Credit
Skin By Ieyda
Basecode Cikin
Edited By Dilailo
Welcome to my blog ! Follow me? | Dashboard